16 Haziran 2010 Çarşamba

Saat Kutusunun Dönüşümü....







Sevgili Arkadaşlar, evde atıl bir durumda olan kutuyu, YÜZÜK KUTUSU olarak değerlendirmek maksadıyla hazırladığım tasarımı mı sizlerle paylaşıyorum.
Öncelikle kumaş kaplı yıpranmış olan kutuyu alt tabanından başlayarak ördüm. Kapak kısmının hareketli olması açısından ip sardım ve örme işlemini tamamladım. Daha sonra farklı renklerde örmüş olduğum çiceklerle kutu tasarımını tamamladım. Canlı renkler kullandım ki şöyle bakıldığında içimiz, gönlümüz açılsın...
Kutu içerisindeki süngerleri ikiye katlayarak kutu tabanına sabitledim. Arada oluşan katlara yüzüklerin rahat konmasını sağlamış oldum.
Sevgili arkadaşlar, YÜZÜK KUTUSU hakkında benim için her biri birbirinden değerli fikirlerinizi, yorumlarınızı paylaşırsanız sevinirim.
Güzellikleri paylaşmada buluşmak üzere sevgiyle kalın....

22 yorum:

HÜRREM TAKI dedi ki...

oy oy oy ne güzel olmuşşşş cıvıl cıvıl ellerine sağlık canım.sevgiler

Unknown dedi ki...

Cıvıl cıvıl olmuş, dikkat !!!dayanamayıp kutuyu götüren olursa yüzükler de gider :)

beyazsepetim dedi ki...

tek kelimeyle harika olmuş.geri dönüşüm olması ayrı bir güzellik.

Nedret dedi ki...

Eh Belgin'ciğim ya... Bir insanın yaptığı herşey mi güzel olur? Senin yaptığın herşey güzel. Bu da çok güzel. Rengi, önündeki püskülü, herşeyi çok güzel. Sevgiler.

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

İçim açıldı gerçekten, çok cici olmuş. Eline sağlık.

Banuca dedi ki...

Belginimmm, senin yaptığın şeyler gerçekten öylesine cıvıl cıvıl ki, baktıkça insanın içine neşe dolduruyor. Kutuya bayıldımmmm, gene cıvıl cıvıl, zevkine bir kez daha hayran kaldım, ellerine sağlık. Sevgiler:)

Stil Direktoru dedi ki...

aa neyi ne etmiş hatun helal kuzum sana :) tütütütütüü mşlah

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Ellerine sağlık güzelim tek kelimeyle harikasın. Hiç üşenmemişsin bir de örmüş güzelim, süper. Renkleri de harika olmuş cıvıl cıvıl. Sevgiler..

GÖNÜL dedi ki...

sevgili belgin ne kadar güzel olmuş cıvıl cıvıl çok emek var ellerinize sağlık sevgiler

lolipu dedi ki...

çok güzel ve işlevsel bir dönüşüm olmuş, ellerine sağlık:))

evcilik dedi ki...

Gerçektende çok hoş bir geri dönüşüm olmuş,ellerinize sağlık..
sevgiler.

Nilgün Komar dedi ki...

çok şık ve neşeliiii

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Hayırlı kandiller canım, Allah bu mubarek günde hepimizin dualarını kabul etsin, sevgiyle sağlıcakla kalın. (inşallah giriliyordur artık siteme)

Işıl Işıl Günler dedi ki...

ay harika, bende de iki tane var bunlardan iyi fikir oldu arkadaşım, ellerine sağlık bayıldım:)))))

Unknown dedi ki...

Sevgili Tiryaki,beğenmenize sevindim. Teşekkür ederim sevgiyle kalın...

Sevgili HÜRREM TAKI, Teşekkür ederim. Sevgiyle kalın...

Sevgili 3D1N, :)) çok teşekkür ederim.Segiyle kalın...

Sevgili beyazsepetim, haklısınız.Değerlendirmek zevkli oluyor. Teşekkür ederim sevgiyle kalın...

Sevgili Nedret hanım, sizin ayrıntılara verdiğiniz öneme, dikkatinize hayranım. Çok teşekkür ederim. Sevgiyle kalın...

Sevgili MARİFETLİ PERİ, beğenmenize sevindim teşekkür ederim. Sevgiyle kalın...

Sevgili Banuca,çok zarifsiniz çok teşekkür ederim. Sevgiyle kalın...

Sevgili Stil direktörüm Eda, siz çok tatlısınız çok :) teşekkür ederim. Sevgiyle kalın...

Sevgili Sibel'in hobi dünyası, çok teşekkür ederim beğenmenize sevindim. Sevgiyle kalın..

Sevgili Gönül Hanım, çok teşekkür ederim. Sevgiyle kalın...

Sevgili lolipu, haklısınız yaptığımız bir işinde işlevsel olması önemli. Teşekkür ederim sevgiyle kalın...

Sevgili Evcilik, teşekkür ederim sevgiyle kalın...

Sevgili Çelebim74,teşekkür ederim Segiyle kalın...

Sevgili Hobicell, Maalesef sizin bloğunuza ben giremiyorum.Amin canım.eşekkür ederim. Sevgiyle kalın...

Sevgili ACEMİHOBİCİ, size fikir vere bildiysem ne mutlu bana. Teşekkür ederim. Sevgiyle kalın...

Fidan Başaran dedi ki...

çok güzel fikir:))))))
ben de kutu kaplama işine başlamak istiyorum
evde de bir sürü yün var
ellerine sağlık

Atolyekedi dedi ki...

Bayıldım ne kadar güzel olmuş ellerine sağlık

Duru Günaçan dedi ki...

o kadar orjinal ve sevimli olmuş ki. o kutunun bu hale gelmesine şaştım kaldım. çok cıvıl cıvıl neşe veren bir görüntsü var ellerinize sağlık belgin hanım.

Yeşim dedi ki...

Muhteşem olmuş arkadaşım. Ellerine sağlık. Kutu da çok mutlu görünüyor bu haliyle :)

Unknown dedi ki...

Sevgili fidoş, neşeli sempatik bir proje oldu.Teşekkür ederim sevgiyle kalın...

Sevgili Kapkara Camdan Kelebek, teşekkür ederim. Sevgiyle kalın..

Sevgili Yeşim, teşekkür ederim. Dolap içinde atıl dururken evin neşeli kutusu oldu :))
Sevgiyle kalın...

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

çok güzel bir fikir ... ellerinize sağlık.

okuyan dedi ki...

çok çok beğendim:) ellerine, emeğine ve fikrine sağlık...
harika bir fikir...

Bookmark and Share