26 Eylül 2009 Cumartesi

LEFKARE İşi Çanta




Kıbrıs keteni üzerine çalışmış olduğum LEFKARE işi özel çanta tasarımım.
Bu çalışma Kıbrıs Türklerinin işlediği bir nakış türü, genelde masa örtüsü veya bardak altlıkları da yapıyorlar.
Önce ufak bir çalışma uygulayarak lefkareyi öğrendim. Sonra da kendi yorumumu katarak bu yeni bir tasarımı ortaya çıkardım. Şu var ki arkadaşlarımız nakış işi diyebilir. Evet LEFKARE bizim sarma işini anımsatıyor ama Kıbrıs halkı hanımları buna lefkare olarak ile adlandırmışlar.
Diğer çanta tasarımlarım burada.
Değerli arkadaşlar, gerek bayram telaşı gerekse kızımın ilköğretim okul telaşı, oğlumun üniversite telaşı arayı biraz açtım. Ancak çalışmalar devam ediyor. Yeni tasarımlar, sonbahar ve kış çalışmalarımla sizlere birlikte olacağım. http://www.stildirektoru.com/ teşekkür ediyorum.
Ziyaret eden ve izleyen arkadaşlarımın düşüncelerini ve yorumlarını bekliyorum. Sevgi ile kalın...

31 yorum:

Nedret dedi ki...

Fevkalâde olmuş.Ellerinize sağlık.Ukalâlık saymazsanız gümüş rengi ağız daha çok yakışırdı sanki.Bir tane de altın rengi iple olsa nasıl olur diye hayâl ettim.O da çok güzel olurdu eminim.Çok yeteneklisiniz, maşallah diyorum.

Saniye's handcraft dedi ki...

eline sağlık ne güzel olmuş öğrenmek istediğim tekniklerden biride lefkare işi sevgilerimle

YAPTAT dedi ki...

Seçkin ve özenli bloğunuza Link Avcısı "El Sanatları Blogları İbibik Grubu" arasında link vermiştir, selamlar.

Unknown dedi ki...

very nice.I like it

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Canım çok güzel bir tasarım.Emeğine sağlık,diğer çantayıda çok çok beğenmiştim.Paylaşımın için teşekkürler.
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Nedret hanım güzel yorumunuz için teşekkürler.
Fikirlerinize ve düşüncenize katılıyorum çok ta
şık olurdu. Yeni çalışmalarımda
bahsettiğiniz şekilde uygulayacağım.(Kıbrıs lefkare işi olduğu için oranın ipini ve ketenini kullandım)
Sevgiyle kalın...

Unknown dedi ki...

Saniye hanım yorumunuz için teşekkürler çok zevkli bir nakış türü.

Sevgiyle kalın...

Unknown dedi ki...

Avcı nazik yorumunuza ve jesttinize teşekkürler
Sevgiyle kalın...

Unknown dedi ki...

Alessandralace thank you very much.

Unknown dedi ki...

Şanslı yorumunuz için teşekkürler.
Sevgiyle kalın...

mehbup dedi ki...

Kıbrıs da iken yaptım ben bundan:) Ortada ki şekilden yaptık.Çaylarımız olurdu, ufak bir hediye olurdu.çok ysptım..çok hoş birşey:)

Fıkra Sevenlere dedi ki...

harika!!! çok güzel çalışmalar. ellerinize sağlık!! selamlar

hifa dedi ki...

pek bilmediğim bi nakış türü..ama çalışmanız harika görünüyor gerçekten..
sevgiler..

Zeugma dedi ki...

Adını bile bilmiyordum. Ne kadar şahane olmuş yine..Ellerine sağlık bayan yetenek:)
Burası el emeği, göz nuru ve hepsinden önemlisi şıklığın dorukları demek yaa !!
Gidiyorum yine cahilliğimle :(
Sevgiler bıraktım..

Unknown dedi ki...

mehbub canım forumdan senin kıbrıs ta yaşadığını okumuştum yaptığına sevindim neşeli ve zevkli bir iş.Sevgiyle kal...

Unknown dedi ki...

Zeugma güzel yorumun için teşekkürler canım.

Sevgiyle kal.

dshandmade dedi ki...

ellerinize sağlık, çok zarif bir çalışma olmuş.

Unknown dedi ki...

hifa güzel yorumunuza teşekkürler.Svgiyle kalın.

evcilik dedi ki...

sevgili belgin,yine çok hoş ve kendine özgü bir tasarım çıkartmışsınız ellerinize sağlık.
sevgiyle kalın,İjlal.

TAZE NANE dedi ki...

Bu ne güzel bir çanta böyle. Bayıldım desem yeridir yani.
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

kim bilir ne çok zaman ve emek gerektiriyordur..çok güzel olmuş eline sağlık

Beyaz Kkelebek dedi ki...

çok çok güzel olmuş.ellerinize,emeğinize sağlık

Duru Günaçan dedi ki...

mükemmel çok şık gerçekten.ellerine sağlık.
nedret ablanın dediği gibi gümüş rengi çanta aparatıyla da çok uyumlu olur.

Stil Direktoru dedi ki...

Belgincim bu ne güzel olmuş böyle

Bucanni dedi ki...

Güzel bir çalışma olmuş. Elinize sağlık. Bu arada aslında ben Bursalı değilim ama uzn zamandır Bursada yaşıyorum. Gerçekten çok güzel bir şehir. Bir ayağınızın Bursa da olması ne güzel :) sevgiyle...

nazardeğmesin07 dedi ki...

MAŞALLAHINIZ VAR NE ÇOK GÜZEL BİR ÇALIŞMA OLMUŞ ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN...

Unknown dedi ki...

Sevgili arkadaşlar güzel yorumlarınız için teşekkürler...

gül dedi ki...

hayırlı cumalar dilerim canım,oğlu gitmiş,Allah kavuştursun,sevgiler

Butikpartim dedi ki...

GERÇEKTEN ÇOK BAŞARILI,HOŞ GÖRÜNÜYOR..ELLERİNİZE SAĞLIK.BU ARADA ZİYARETİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM,GÖRÜŞMEK ÜZERE:)

Adsız dedi ki...

http://markonzo.edu Best Wishes!, ashley furniture price [url=http://jguru.com/guru/viewbio.jsp?EID=1536072]ashley furniture price[/url], nuensu, allegiant air verdict [url=http://jguru.com/guru/viewbio.jsp?EID=1536075]allegiant air verdict[/url], dxoehy, pressure washers info [url=http://jguru.com/guru/viewbio.jsp?EID=1536078]pressure washers info[/url], lajmrg, dishnetwork blog [url=http://jguru.com/guru/viewbio.jsp?EID=1536080]dishnetwork blog[/url], vkevswu, adt security preview [url=http://jguru.com/guru/viewbio.jsp?EID=1536076]adt security preview[/url], ottvhf,

Adsız dedi ki...

Hello, of course this post is actually good and I have learned
lot of things from it concerning blogging. thanks.


Stop by my blog post ... steel bracelets for women

Bookmark and Share