13 Eylül 2010 Pazartesi

Tığ işi örgü Sandalet






Sevgili arkadaşlar tatilim esnasında bana hediye edilen sandalet patiği'mi, patik ören arkadaşlarıma alternatif bir fikir olması açısından paylaşmak istedim.(Sevgili arkadaşım Emine'ye kucak dolusu sevgiler teşekkür ederim)

Tığ işi ile örülmüş taban kısmından başlanarak modele devam ediyor.Patik ören arkadaşlarımız tahmin ediyorum bu modeli çok rahatlıkla yapabilirler. Patik örüldükten sonra üzerini payet taşlarla ve inci boncuk kullanılarak işlenmiş.

Eylül ayındayız serin havalar kapımızı çaldı, ayaklarımızı ısıtacak patikleri giyme vakti geldi diye düşünüyorum.

Sevgili arkadaşlar arzu ettiğiniz tüm güzellikler sizinle olsun.

Sevgiyle kalın......











http://eviminincileri-belgin.blogspot.com/

20 yorum:

Elifin Terazisi dedi ki...

Güle güle kullan , zarif arkadaşım:)

Yeşim dedi ki...

Ne kadar değişik ve güzel olmuş. Sevgili Emine hanımın ellerine sağlık. Soğuk günlerde hem yüreğini hem ayağını ısıtsın patiklerin tatlım :)

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

gerçekten çok şık. sandeletleri bitirdikten sonra istenilen biçimde çeşitlendirilebilir. herkesin kendi hayal gücüne kalmış. tabandan bir resim eklerseniz sevinirim.

mandalincikmazi dedi ki...

Merhabalar ,
yorum ziyaret ve güzel dilekler için çok teşekkürler.
Sandaletler çok güzel olmuş ellerine sağlık Belgincim
banada hediye geldi bu sandaletlerden ama kullanmaya kıyamıyorum çok güzeller :))
Geçmiş bayramınıda kutlarım canım.
Sevgiler..........

Filiz dedi ki...

belgincim çok şık bir patik bu,iyi günlerde kullanmanı dilerim.benim de var bu tarz patiklerim,henüz kullanmadım.şöyle misafirlikte falan çok şık olur sanırım:))sevgiler

Şehnaz dedi ki...

BELGİN HANIM NE KADAR ŞIK OLMUŞ..İYİ GÜNLERDE KULLANIN..GEÇMİŞ BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN...

özlem dedi ki...

ellerinize sağlık çok güzel olmuşlar. güle güle giyin.

Hülya dedi ki...

Gecmıs bayramınız kutlu olsun! Patık super olmus cok begendım ellerıne saglık canım!

Sezsel by Sezgi dedi ki...

Bir tanıdığımızında bize hadiye etmişti hem şık hem güzel

MAYRI dedi ki...

Güzel günlerde kullanmak dileğiyle...
<:))

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım merhaba ben geldim:)))
ay bu sandaletler çok şık olmuş. hala yapacaklarım arasında bekliyor bu model.

canım bloguma yazdım ama birde burdan yazayım istedim cevizleri eziyorum havanda ama un gibi değil hafif taneli olarak.

güzellikler seninle olsun öpüyorum

Unknown dedi ki...

Sevgili elifin terazisi, canım teşekkür ederim.

Sevgili Yeşim, soğuk günlerde ayağımı
sıcacık tutacak teşkkür ederim canım.

Sevgili EMİNE ÖZTÜRK, tabiiki isteğe ve zevke bağlı istenildiği işleme yapıla bilir.Taban resmini yayınlarım.

Sevgili Yildiz, ben örmedim canım
arkadaşım ördü bende giymeye kıyamıyorum.Teşekkürler.

Sevgili Filiz, evet misafirlikte ayakkabı yerine giyilebilecek şıklıkta. üzel dileklerine teşekkürler ederim.

Sevgili Şehnaz hanım teşekkür ederim.

Sevgili Özlem, ben örmedim canım teşekkür ederim.

Sevgili Hülya,teşekkür ederim.

Sevgili Sezgi, sizde şanslı olanlardansınız :) teşekkürler

Sevgili MAYRİ, teşekkür ederim.

Sevgili ÖRGÜÇANTAM, hassasiyetinize teşekkürler uygulayacağım tatlıyı.Gelmekle bloğumda bir çicek daha açtı hoşgeldiniz.

Güzellikler sizinle olsun arkadaşlar sevgiyle kalın....

Benhurum dedi ki...

Çok şık bir hediye hemde el emeği göz nuru, iyi günlerde sağlıcakla kullan canım.
Geçmiş bayramın mübarek olsun, gecikme için kusuruma bakma lütfen zira bu sıralar oldukça yoğun geçiyor günlerim.

Sevgiler...

Stil Direktoru dedi ki...

Tatilde de boş durmamışsın çalışkan Belgin'ciğim :)

GÖNÜL dedi ki...

sevgili belgin hanım çok şık bir ev sandaleti güzel günlerde kullanın sevgiler

MAVİ TUTKU dedi ki...

Ne kadar güzel ne kadar zarif.
Becerinizi kutlamamak mümkün değil. Emeğinize sağlık gerçekten.

YETENEK-SİZİN dedi ki...

çok kokoş ama bi okadarda zarif. Allahım bu patik çirkin ayağı bile güzelleştirir

BirSen dedi ki...

Degi$ik $ik bir model!:)
Güzel günlerde kullanin.
Sevgiler...

ANNEMİNELİ dedi ki...

Canım ne güzel sandaletlerrr,ellerine sağlık,sevgilerrrr...

Tılsımsanat evi dedi ki...

Merhaba bende size izleyicim olduğunuz için çok teşekkür ederim bloğunuz çok güzel ellerinize emeğinize sağlık sevgiyle kal

Bookmark and Share