8 Ekim 2009 Perşembe

Bayanlara Özel Zarf.




Sevgili arkadaşlar bizlerin çantası içinde malum olmazsa olmazlarımız vardır, saymakla bitmez.
Buna istinaden özel günlerimizde bulundurduğumuz özelimizde vardır. Görüntüsü de hoş olmamaktadır. Genç kızlarımıza ve bizlere özgü düşünerek ekrulu krem rengi ve pembe renkleri kullanarak bu küçük zarfları tığ işi ile örerek hazırladım.


Beni izleyen arkadaşlarımın ve misafirlerimin yorum ve düşencelerinizi bekliyorum.

Güzel günler geçirmeniz dileğiyle sevgiyle kalın...

15 yorum:

Unknown dedi ki...

YAHU BEN BAYILIYORUM BU GENÇLERE DEĞİNCE ARKADAŞLARIM KIZIYORLAR.AMA MÜTHİŞ GÜZEL BİR FİKİR VEDE ÇOK ŞIK.GENÇLERE HEDİYE ÖREYİM HEMEN

sevil dedi ki...

Çok sevimli olmuşlar,ellerine sağlık.

Selmatozan dedi ki...

Belgin elinize sağlık güle güle kullanın, sevgiler:)

Nedret dedi ki...

Ben buna ancak mendil koyabilirim:)))Elinize sağlık.Güzel olmuşlar.

cafemis dedi ki...

ıyıaksamlar canım,yıne döktürmüşsün,ellerine sağlık,gecen güzel geçsin,sevgiler

Bucanni dedi ki...

Valla çok süper fikir. tam cüzdanı çantadan çıkarırken olmadık bişey çıkıverebiliyor çantadan:) bu şirin zarfın içinde olsa hiç sorun olmaz.

cingifilli dedi ki...

çok beğendim.ellerinize sağlık.

Duru Günaçan dedi ki...

çok kullanışlı gerçekten.ayrıca sizin el emeğinizle daha da güzel görünüyor.

orece dedi ki...

gerçekten çok güzel olmuş ellerine sağlık

*kelebekana*-* dedi ki...

böyle zarflar o stresli günlere güzellik katar eminim ...

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Ne kadar güzel bir fikir.Harika olmuş canım.
Hayırlı bir hafta sonu seninle olsun.
Sevgiler...

mehbup dedi ki...

çok güzeller,ellerinize sağlık...
Bu aralar blogumla ilgilenemedim, ziyaretlerimide ihmal ettim.. Ama herşey düzelecek..İyi tatiller.Sevgiyle kalın..

Zeugma dedi ki...

Her yönüyle yaratıcısın.
Bu güzel fikir için kutluyorum seni :)
Sevgilerimle..

madammoda dedi ki...

Kesinlikle super fikir, ben de makyaj cantami kullniyorum bu amac icin ;))

Adsız dedi ki...

tasarım olarak çok güzel bir fikir, ben birde çantanızı nerden aldınız? onu öğrenebilirmiyim, çok arıyorum aynı modelden bulamadım bir mahsuru yoksa, aldığınız yerin adresini verirmisiniz? mail adresim:
arzum_tanis@yahoo.com.tr

Bookmark and Share